Televisiolla on tärkeä paikka kuluttajan sydämessä

Television ääressä on rentouduttu, opittu uutta ja koettu suuria tunteita jo vuosikymmenten ajan. Tv-mainonta on tutkitusti tehokasta niin vaikuttavuudeltaan kuin tehokkuudeltaa, siksi tv-mainontaan panostaminen kannattaa. 


Erityisen suuri merkitys tv-mainonnalla on brändin rakentamisessa. Vahva brändi luodaan tunteisiin vetoavalla tarinalla, joka painuu ihmisten mieliin. Tv-mainonta mahdollistaa visuaalisesti vahvan ja erottuvan tarinankerronnan ja tv:n laaja tavoittavuus, sisältöjen valvottu laatutaso sekä koko ruudun täyttävä mainostila takaavat viestin perillemenon. Liikkuvan kuvan ja äänen yhdistelmä on ainutlaatuinen.

 

Televisio on tehokas media brändin rakentamisessa:

 

- Se tekee brändistä suuren

- Tv-mainonta on mieleenpainuvaa

- Tv-mainontaan luotetaan

 

 

Finnpanel, TV-mittaritutkimus; TNS Mind Kuluttajat H1/2018; Binet & Field; Seven one media; Dagmar 2016; DF datapankki  

Contact Us

Yritys

Warner Bros. Discovery (NASDAQ: WBD) on globaali media- ja viihdeyhtiö, jonka kanaviin Suomessa kuuluvat vapaasti katsottavat tv-kanavat TV5, Kutonen, Frii ja TLC ja suoratoistopalvelu Max. Yhtiöllä on lisäksi Suomessa maksukanavat Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, Investigation Discovery, Travel Channel ja Food Channel sekä urheilukanavat Eurosport 1 ja Eurosport 2.

 

Yhteystiedot

Warner Bros. Discovery
Mechelininkatu 1a, 00180 Helsinki
Meclu Business Baana, 2 krs.
 
Vaihde: +358 20 787 0850
Y-tunnus: 1776464-8