Luovat ratkaisut

Kelluva ohjelmayhteistyö

Sponsorointi on kustannustehokas keino brändille näkyä yhdellä parhaista mainospaikoista - jo ennen katkon alkamista! 

 

Sponsoritunnisteen tehtävänä on luoda linkki ohjelman ja yrityksen brändin välillä.

 

Yhteistyötunnisteet näkyvät kelluvasti Warner Bros. Discoveryn valikoimissa kotimaisissa ohjelmissa sekä ovat monipuolisesti mukana myös kansainvälisissä ohjelmasisällöissä. 

 

Kelluvalla ohjelmasponsoroinnilla on aina TRP-takuu.

Always On -sponsorointi

Pitkäkestoisella kelluvalla ohjelmayhteistyöllä pidetään brändi kuluttajien tietoisuudessa ja vaikutetaan ostopäätöksiin. Kampanjan minimikesto on kuusi viikkoa.

 

Always On –brändinäkyvyys on aina edullisempaa kuin spottimainonta, joka tekee siitä erittäin kustannustehokkaan tavan mainostaa televisiossa. 

 

Always On –brändinäkyvyydelle annamme aina tavoittavuustakuun. Mikäli arvioitua peittoa ei saavuteta myydyillä TRP:llä, kampanjaa jatketaan niin kauan, että peittotavoite saavutetaan.

 

Leffa-ohjelmayhteistyö

Elokuvien yhteydessä brändi pääsee katsojan top-of-mindiin mukavan leffaillan yhteydessä rentoutuen. Leffa-ohjelmayhteistyöllä varmistat paikkasi elokuvien yhteydessä. 

 

Yhteistyötunnisteilla saadaan brändille tehokas peitto ja tavoittavuus, sekä paras mainospaikka TV5:n, Kutosen ja Friin elokuvissa. 

Vip-spotti

Erittäin korkean huomioarvon ratkaisu, joka esitetään aina katkon ensimmäisenä – premium mainospaikalla.

 

VIP-spotissa kanavan jatkuu-tunnisteesta siirrytään animoidun integraation kautta mainostajan spottiin. Näin mainostaja pääsee kiinni kanavailmeeseen. Vip-spotti voidaan toteuttaa TV5:lla, Kutosella ja Frii:llä.

 

Miksi Vip-spotti?

 

- Huomioarvoltaan ylivoimainen
- Yllättää katsojan positiivisella tavalla
- Visuaalisten mahdollisuuksiensa takia erittäin pidetty
- Mahdollistaa brändin esittelyn näyttävästi ja monipuolisesti – myös taktisesti


Kampanjaa tehostavat ratkaisut

Ticker

 

Visuaalisesti kiinnostava mainos, joka täydentää kampanjakokonaisuutta mieleenpainuvalla tavalla!

 

Ticker on animoitu äänetön mainos, joka näkyy ohjelman ”päällä” 10 sekuntia kerrallaan. Ticker esittelee tuotetta ja tukee kampanjaa muistuttavana elementtinä. 

 

Tickerissä on mahdollista käyttää taktisia elementtejä.

End credits

Nappaa katsojien huomio jo ennen loppukatkoa! 

 

End credits-mainos näkyy 15 sekunnin ajan ohjelman lopputekstien yhteydessä vallaten jopa 2/3 ruudusta. Mainos saa sisältää ääniä. 

 

Lower 3rd

Mainos joka ei jää katsojilta huomaamatta!

 

Lower 3rd näkyy kotimaisten ohjelmien päällä ruudun vasemmassa laidassa 10 sekunnin ajan. Mainos on äänetön. 

Contact Us

Yritys

Warner Bros. Discovery (NASDAQ: WBD) on globaali media- ja viihdeyhtiö, jonka kanaviin Suomessa kuuluvat vapaasti katsottavat tv-kanavat TV5, Kutonen, Frii ja TLC ja suoratoistopalvelu Max. Yhtiöllä on lisäksi Suomessa maksukanavat Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, Investigation Discovery, Travel Channel ja Food Channel sekä urheilukanavat Eurosport 1 ja Eurosport 2.

 

Yhteystiedot

Warner Bros. Discovery
Mechelininkatu 1a, 00180 Helsinki
Meclu Business Baana, 2 krs.
 
Vaihde: +358 20 787 0850
Y-tunnus: 1776464-8