Tutkimukset

Tutustu Warner Bros. Discoveryn kiinnostavimpiin tutkimustuloksiin! 


Täällä löydät tarinoita asiakkaidemme onnistumisista ja voit etsiä inspiraatiota omaan markkinointiisi.

 

2024: UUSI, WARNER BROS. DISCOVERYN TILAAMA TUTKIMUS PALJASTAA MEDIAMAINONNAN TEHOKKUUDEN SUOMESSA

 

Tv-mainonta on tehokkain tapa lisätä myyntiä pitkällä aikavälillä ja saada nostetta brändimittareihin

 

Lue lisää >>

2024: VIP-SPOTTI MUKANA UUDEN TUOTEVERSION LANSEERAUKSESSA - CASE BATTERY REMIX 24

 

Sinebrychoff lanseerasi uuden sesonkiversion Battery Remix -energiajuomasta keväällä 2024. Tuotelanseerauksen yhdeksi elementiksi valikoitui TV5:n VIP-spotti.

 

Lue lisää >>

2023: URHEILUSPONSOROINNILLA TEHOA MAINONTAAN

- CASE DOVE MEN+ CARE

 

Dove Men+ Care suihkugeelit sponsoroivat urheilulähetyksiä Warner Bros. Discoveryn kanavilla 2023 vuoden lopulla. 

 

Lue lisää >>

2023: TV-SPONSOROINNILLA HUOMIOTA BRÄNDILLE

- CASE JYVÄBROILER 

 

Atrian Jyväbroiler toteutti sponsorikampanjan syksyllä 2023. 

 

Lue lisää >>

2023: LEIJONALÄTKÄSSÄ MUKANA - SORTTER

 

Lainavertailupalvelu Sortter lähti mukaan TV5:n Leijonien kiekkolähetysten yhteistyökumppaniksi keväällä 2023.

 

Lue lisää >>

2023: LEIJONA-KIEKKOA, RAKKAUTTA JA DATAA

- CASE MOI MOBIILI

 

Jääkiekko on suomalaisten kansallislaji ja Leijonajoukkueiden edesottamukset liimaavat suomalaiset ruutujen ääreen ottelusta ja turnauksesta toiseen.

 

Lue lisää >>

2022: TV-MAINONNALLA KASVUA MYYNTIIN

- CASE STADIUM

 

Mallinnuksen tavoitteena oli tunnistaa Stadiumin markkina-ajureita sekä niiden vaikutuksia, laskea markkinointitoimenpiteiden tuottama ROI sekä rakentaa suosituksia tulevaisuuden markkinointistrategiaan.

 

Lue lisää >>

2022: RAHALAITOS JA KOMPPANIA KETONEN & GUSTAFSBERG

 

Rahalaitos.fi oli TV5:n kevään 2022 huippusuositun Komppania Ketonen & Gustafsberg -ohjelman yhteistyökumppanina.

 

Lue lisää >>

2020: OLYMPIASPONSOROINNILLA NOSTETTA BRÄNDILLE

 

Näkyvyyden olympialaisten yhteydessä koetaan antavan brändille uskottavuutta ja lisäävän mielenkiintoa brändiä kohtaan.

 

Lue lisää >>

2019: MYYNNINMALLINNUS VÄHITTÄISKAUPAN BRÄNDILLE

 

Vähittäiskaupan mainostajalle toteutettiin syksyllä 2019 mittaus, jossa analysoitiin mediaan tehtyjen investointien tuottoa (ROI) vuosina 2017-2019.

 

Lue lisää >>

2019: ATLANTIN YLI RUISPALOJEN VOIMALLA

 

Leipomoyritys Vaasanin rakastettu brändi Ruispalat oli yhteistyökumppani Discoveryn Atlantin yli -suosikkisarjassa syksyllä 2019.

 

Lue lisää >>

2019: SUOMALAINEN MENESTYSRESEPTI

 

TV5:lla ja Dplayssa kesällä 2019 esitetyssä Suomalainen menestysresepti -ohjelmassa seurattiin uusien ruokainnovaatioden matkaa kohti kauppojen hyllyjä.

 

Lue lisää >>

2017: COOL-X -KYLMÄGEELI

 

Fresconin ensisijaisena tavoitteena oli lanseerata Cool-X -tuoteperheen uusi ulkoasu ja samalla lisätä tuotetunnettuutta sekä vaikuttaa brändimielikuvaan. Pitkällä aikavälillä odotetaan myös myynnin kokonaiskasvua.

 

Lue lisää >>

2015: KAUPPAKESKUS ENTRESSE

 

Entressen tavoitteena oli kasvattaa kauppakeskuksen tunnettuutta niin kuluttaja-asiakkaiden
kuin vuokraamisesta kiinnostuneiden yritysasiakkaiden keskuudessa. Lisäksi Entresse tavoitteli lisää kävijöitä nettisivuilleen.

 

Lue lisää >>

 

 

Yritys

Warner Bros. Discovery (NASDAQ: WBD) on globaali media- ja viihdeyhtiö, jonka kanaviin Suomessa kuuluvat vapaasti katsottavat tv-kanavat TV5, Kutonen, Frii ja TLC ja suoratoistopalvelu Max. Yhtiöllä on lisäksi Suomessa maksukanavat Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, Investigation Discovery, Travel Channel ja Food Channel sekä urheilukanavat Eurosport 1 ja Eurosport 2.

 

Yhteystiedot

Warner Bros. Discovery
Mechelininkatu 1a, 00180 Helsinki
Meclu Business Baana, 2 krs.
 
Vaihde: +358 20 787 0850
Y-tunnus: 1776464-8