Tutkimukset
Tutustu Warner Bros. Discoveryn kiinnostavimpiin tutkimustuloksiin!
Täällä löydät tarinoita asiakkaidemme onnistumisista ja voit etsiä inspiraatiota omaan markkinointiisi.
2023: URHEILUSPONSOROINNILLA TEHOA MAINONTAAN
- CASE DOVE MEN+ CARE
Dove Men+ Care suihkugeelit sponsoroivat urheilulähetyksiä Warner Bros. Discoveryn kanavilla 2023 vuoden lopulla.
2023: TV-SPONSOROINNILLA HUOMIOTA BRÄNDILLE
- CASE JYVÄBROILER
Atrian Jyväbroiler toteutti sponsorikampanjan syksyllä 2023.
2023: LEIJONALÄTKÄSSÄ MUKANA - SORTTER
Lainavertailupalvelu Sortter lähti mukaan TV5:n Leijonien kiekkolähetysten yhteistyökumppaniksi keväällä 2023.
2023: LEIJONA-KIEKKOA, RAKKAUTTA JA DATAA
- CASE MOI MOBIILI
Jääkiekko on suomalaisten kansallislaji ja Leijonajoukkueiden edesottamukset liimaavat suomalaiset ruutujen ääreen ottelusta ja turnauksesta toiseen.
2022: TV-MAINONNALLA KASVUA MYYNTIIN
- CASE STADIUM
Mallinnuksen tavoitteena oli tunnistaa Stadiumin markkina-ajureita sekä niiden vaikutuksia, laskea markkinointitoimenpiteiden tuottama ROI sekä rakentaa suosituksia tulevaisuuden markkinointistrategiaan.
2022: RAHALAITOS JA KOMPPANIA KETONEN & GUSTAFSBERG
Rahalaitos.fi oli TV5:n kevään 2022 huippusuositun Komppania Ketonen & Gustafsberg -ohjelman yhteistyökumppanina.
2020: OLYMPIASPONSOROINNILLA NOSTETTA BRÄNDILLE
Näkyvyyden olympialaisten yhteydessä koetaan antavan brändille uskottavuutta ja lisäävän mielenkiintoa brändiä kohtaan.
2019: MYYNNINMALLINNUS VÄHITTÄISKAUPAN BRÄNDILLE
Vähittäiskaupan mainostajalle toteutettiin syksyllä 2019 mittaus, jossa analysoitiin mediaan tehtyjen investointien tuottoa (ROI) vuosina 2017-2019.
2019: ATLANTIN YLI RUISPALOJEN VOIMALLA
Leipomoyritys Vaasanin rakastettu brändi Ruispalat oli yhteistyökumppani Discoveryn Atlantin yli -suosikkisarjassa syksyllä 2019.
2019: SUOMALAINEN MENESTYSRESEPTI
TV5:lla ja Dplayssa kesällä 2019 esitetyssä Suomalainen menestysresepti -ohjelmassa seurattiin uusien ruokainnovaatioden matkaa kohti kauppojen hyllyjä.
2017: COOL-X -KYLMÄGEELI
Fresconin ensisijaisena tavoitteena oli lanseerata Cool-X -tuoteperheen uusi ulkoasu ja samalla lisätä tuotetunnettuutta sekä vaikuttaa brändimielikuvaan. Pitkällä aikavälillä odotetaan myös myynnin kokonaiskasvua.
2015: KAUPPAKESKUS ENTRESSE
Entressen tavoitteena oli kasvattaa kauppakeskuksen tunnettuutta niin kuluttaja-asiakkaiden
kuin vuokraamisesta kiinnostuneiden yritysasiakkaiden keskuudessa. Lisäksi Entresse tavoitteli lisää kävijöitä nettisivuilleen.