Tutkimukset

Tutustu Warner Bros. Discoveryn kiinnostavimpiin tutkimustuloksiin! 


Täällä löydät tarinoita asiakkaidemme onnistumisista ja voit etsiä inspiraatiota omaan markkinointiisi.

 

2024: UUSI, WARNER BROS. DISCOVERYN TILAAMA TUTKIMUS PALJASTAA MEDIAMAINONNAN TEHOKKUUDEN SUOMESSA

 

Tv-mainonta on tehokkain tapa lisätä myyntiä pitkällä aikavälillä ja saada nostetta brändimittareihin

 

Lue lisää >>

2024: VIP-SPOTTI MUKANA UUDEN TUOTEVERSION LANSEERAUKSESSA - CASE BATTERY REMIX 24

 

Sinebrychoff lanseerasi uuden sesonkiversion Battery Remix -energiajuomasta keväällä 2024. Tuotelanseerauksen yhdeksi elementiksi valikoitui TV5:n VIP-spotti.

 

Lue lisää >>

2023: URHEILUSPONSOROINNILLA TEHOA MAINONTAAN

- CASE DOVE MEN+ CARE

 

Dove Men+ Care suihkugeelit sponsoroivat urheilulähetyksiä Warner Bros. Discoveryn kanavilla 2023 vuoden lopulla. 

 

Lue lisää >>

2023: TV-SPONSOROINNILLA HUOMIOTA BRÄNDILLE

- CASE JYVÄBROILER 

 

Atrian Jyväbroiler toteutti sponsorikampanjan syksyllä 2023. 

 

Lue lisää >>

2023: LEIJONALÄTKÄSSÄ MUKANA - SORTTER

 

Lainavertailupalvelu Sortter lähti mukaan TV5:n Leijonien kiekkolähetysten yhteistyökumppaniksi keväällä 2023.

 

Lue lisää >>

2023: LEIJONA-KIEKKOA, RAKKAUTTA JA DATAA

- CASE MOI MOBIILI

 

Jääkiekko on suomalaisten kansallislaji ja Leijonajoukkueiden edesottamukset liimaavat suomalaiset ruutujen ääreen ottelusta ja turnauksesta toiseen.

 

Lue lisää >>

2022: TV-MAINONNALLA KASVUA MYYNTIIN

- CASE STADIUM

 

Mallinnuksen tavoitteena oli tunnistaa Stadiumin markkina-ajureita sekä niiden vaikutuksia, laskea markkinointitoimenpiteiden tuottama ROI sekä rakentaa suosituksia tulevaisuuden markkinointistrategiaan.

 

Lue lisää >>

2022: RAHALAITOS JA KOMPPANIA KETONEN & GUSTAFSBERG

 

Rahalaitos.fi oli TV5:n kevään 2022 huippusuositun Komppania Ketonen & Gustafsberg -ohjelman yhteistyökumppanina.

 

Lue lisää >>

2020: OLYMPIASPONSOROINNILLA NOSTETTA BRÄNDILLE

 

Näkyvyyden olympialaisten yhteydessä koetaan antavan brändille uskottavuutta ja lisäävän mielenkiintoa brändiä kohtaan.

 

Lue lisää >>

2019: MYYNNINMALLINNUS VÄHITTÄISKAUPAN BRÄNDILLE

 

Vähittäiskaupan mainostajalle toteutettiin syksyllä 2019 mittaus, jossa analysoitiin mediaan tehtyjen investointien tuottoa (ROI) vuosina 2017-2019.

 

Lue lisää >>

2019: ATLANTIN YLI RUISPALOJEN VOIMALLA

 

Leipomoyritys Vaasanin rakastettu brändi Ruispalat oli yhteistyökumppani Discoveryn Atlantin yli -suosikkisarjassa syksyllä 2019.

 

Lue lisää >>

2019: SUOMALAINEN MENESTYSRESEPTI

 

TV5:lla ja Dplayssa kesällä 2019 esitetyssä Suomalainen menestysresepti -ohjelmassa seurattiin uusien ruokainnovaatioden matkaa kohti kauppojen hyllyjä.

 

Lue lisää >>

2017: COOL-X -KYLMÄGEELI

 

Fresconin ensisijaisena tavoitteena oli lanseerata Cool-X -tuoteperheen uusi ulkoasu ja samalla lisätä tuotetunnettuutta sekä vaikuttaa brändimielikuvaan. Pitkällä aikavälillä odotetaan myös myynnin kokonaiskasvua.

 

Lue lisää >>

2015: KAUPPAKESKUS ENTRESSE

 

Entressen tavoitteena oli kasvattaa kauppakeskuksen tunnettuutta niin kuluttaja-asiakkaiden
kuin vuokraamisesta kiinnostuneiden yritysasiakkaiden keskuudessa. Lisäksi Entresse tavoitteli lisää kävijöitä nettisivuilleen.

 

Lue lisää >>

 

 

Yritys

Warner Bros. Discovery (NASDAQ: WBD) on globaali media- ja viihdeyhtiö, jonka kanaviin Suomessa kuuluvat vapaasti katsottavat tv-kanavat TV5, Kutonen, Frii ja TLC, suoratoistopalvelu Max sekä maksullisina jakelussa olevat urheilukanavat Eurosport 1 ja Eurosport 2, uutiskanava CNN, lastenkanavat Cartoon Network ja Cartoonito sekä Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, Investigation Discovery, Travel Channel ja Food Network.

 

Yhteystiedot

Warner Bros. Discovery
Mechelininkatu 1a, 00180 Helsinki
Meclu Business Baana, 2 krs.
 
Vaihde: +358 20 787 0850
Y-tunnus: 1776464-8