Televisiolla on tärkeä paikka kuluttajan sydämessä

Television ääressä on rentouduttu, opittu uutta ja koettu suuria tunteita jo vuosikymmenten ajan. Tv-mainonta on tutkitusti tehokasta niin vaikuttavuudeltaan kuin tehokkuudeltaa, siksi tv-mainontaan panostaminen kannattaa. 


Erityisen suuri merkitys tv-mainonnalla on brändin rakentamisessa. Vahva brändi luodaan tunteisiin vetoavalla tarinalla, joka painuu ihmisten mieliin. Tv-mainonta mahdollistaa visuaalisesti vahvan ja erottuvan tarinankerronnan ja tv:n laaja tavoittavuus, sisältöjen valvottu laatutaso sekä koko ruudun täyttävä mainostila takaavat viestin perillemenon. Liikkuvan kuvan ja äänen yhdistelmä on ainutlaatuinen.

 

Televisio on tehokas media brändin rakentamisessa:

 

- Se tekee brändistä suuren

- Tv-mainonta on mieleenpainuvaa

- Tv-mainontaan luotetaan

 

 

Finnpanel, TV-mittaritutkimus; TNS Mind Kuluttajat H1/2018; Binet & Field; Seven one media; Dagmar 2016; DF datapankki  

Contact Us

Yritys

Warner Bros. Discovery (NASDAQ: WBD) on globaali media- ja viihdeyhtiö, jonka kanaviin Suomessa kuuluvat vapaasti katsottavat tv-kanavat TV5, Kutonen, Frii ja TLC, suoratoistopalvelu Max sekä maksullisina jakelussa olevat urheilukanavat Eurosport 1 ja Eurosport 2, uutiskanava CNN, lastenkanavat Cartoon Network ja Cartoonito sekä Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, Investigation Discovery, Travel Channel ja Food Network.

 

Yhteystiedot

Warner Bros. Discovery
Mechelininkatu 1a, 00180 Helsinki
Meclu Business Baana, 2 krs.
 
Vaihde: +358 20 787 0850
Y-tunnus: 1776464-8