Mediankäyttösegmentit

 

Mediankäytön pirstaloituminen, sisältöjen kuluttaminen eri alustoilla ja mittareiden lukematon määrä tuovat haasteita markkinointipäättäjälle. Muuttuvasta toimintaympäristöstä huolimatta ytimessä säilyy kuluttaja, tämän mieltymykset, arvot ja toimintamallit. 


Warner Bros. Discoveryn segmentointi jakaa mediankäyttäjät seitsemään eri segmenttiin kulutustottumusten ja mediankäyttötapojen perusteella. Segmentoinnilla hahmotetaan erilaisia kuluttajatyyppejä ja saadaan tietoa kuluttajaa motivoivista teemoista sekä siitä, miten heidät tavoitetaan Warner Bros. Discoveryn kanavilla ja muualla mediassa. 


Sisällöissämme mainostaja tavoittaa kaikkiin segmentteihin kuuluvia kuluttajia. Segmenttien kohdentaminen onnistuu tehokkaimmin sisältöjen kautta, esimerkiksi ohjelmayhteistyöllä. 

 

Yritys

Warner Bros. Discovery (NASDAQ: WBD) on globaali media- ja viihdeyhtiö, jonka kanaviin Suomessa kuuluvat vapaasti katsottavat tv-kanavat TV5, Kutonen, Frii ja TLC, suoratoistopalvelu Max sekä maksullisina jakelussa olevat urheilukanavat Eurosport 1 ja Eurosport 2, uutiskanava CNN, lastenkanavat Cartoon Network ja Cartoonito sekä Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, Investigation Discovery, Travel Channel ja Food Network.

 

Yhteystiedot

Warner Bros. Discovery
Mechelininkatu 1a, 00180 Helsinki
Meclu Business Baana, 2 krs.
 
Vaihde: +358 20 787 0850
Y-tunnus: 1776464-8