Battery Remix 24
Sinebrychoff lanseerasi uuden sesonkiversion Battery Remix -energiajuomasta keväällä 2024. Tuotelanseerauksen ympärille rakentuneen kampanjan yhdeksi elementiksi valikoitui TV5:n VIP-spotti.
VIP-spotti tarjoaa kuluttajaa kiinnostavan luovan integraation katkotunnisteeseen ja mainostajalle parhaan mainospaikan katkotunnisteen yhteyteen. VIP-spotilla muistutetaan ja rakennetaan brändiä tai aktivoidaan taktisesti – joka tapauksessa huomio on taattu.
Kampanja oli tulosten valossa menestyksekäs. Battery Remix 24 mainonta muistettiin hyvin ja TV-mainonta nousi korostuneesti esiin kaikissa ikäryhmissä. Myös tuotteen käyttäjäkunta erottui positiivisesti vastauksissa kautta linjan. Kampanja huomattiin paremmin kuin erikoisratkaisut keskimäärin ja erityisen hyvin energiajuomia käyttävien keskuudessa. Mainonnasta pidettiin ja luovaa toteutusta kehuttiin sen visuaalisuudesta ja energisyydestä. Energiajuomien käyttäjäkunta koki mainonnan herättävän ostokiinnostuksen, olevan viihdyttävää ja kiinnostavampaa kuin perinteinen mainonta.
Mainonta lisäsi kiinnostusta brändiin ylipäätään sekä erityisen vahvasti ostokiinnostusta: ostokiinnostus mainonnalle altistuneissa oli kolminkertainen verrattuna niihin jotka eivät huomanneet kampanjaa.
Kampanja oli visuaalisesti osuva, hyvin kohdennettu ja toimiva. Se aktivoi kuluttajia lisäten merkittävästi kiinnostusta tuotteeseen ja antoi nostetta brändille.
”Olemme erittäin tyytyväisiä Batteryn tuotelanseeraukseen ja mediakampanjamme tuloksiin. VIP-spotin räätälöity visuaalinen toteutus toimi loistavasti ja tavoitimme halutun kohderyhmän tehokkaasti, vahvistaen koko brändin mielikuvaa sekä saavuttaen mainonnan taktisemmatkin tavoitteet”, toteaa Sinebrychoffin Anniina Pyykönen, Communication & Media Manager.
Lähde: Bilendi