Sortter
Suomen rakastetuin urheilulaji jääkiekko vetää ruutujen ääreen niin intohimoiset penkkiurheilijat kuin harvakseltaan tv:n ääressä viihtyvät, tunteita ja draamaa rakastavat katsojat. Näkyvyys tunnetun ja laadukkaan sisällön yhteydessä tarjoaa myös brändille loistavan mahdollisuuden herättää huomiota ja luoda positiivista mielikuvaa.
Lainavertailupalvelu Sortter lähti mukaan TV5:n Leijonien kiekkolähetysten yhteistyökumppaniksi keväällä 2023. Yhteistyön tavoitteena oli luoda positiivisia brändimielikuvia ja lisätä tunnettuutta. Leijonayhteistyöhön lähdettiin positiivisen sekä tunteita herättävän lajin takia ja koska pelit osuivat aikataulullisesti yksiin isoimpien sesonkien kanssa.
Yhteistyötunnisteet räätälöitiin sisältöön sopiviksi, jotta se loisi positiivisen ja tuttavallisen mielikuvan kohdeyleisön ja Sortterin välille. Mainostunnisteen idea sai alkunsa muutamista nettivideoista, joissa NHL-pelaajat tanssivat jäähyaitiossa odottaessaan jäähyn päättymistä.
Erottuvalla näkyvyydellä onnistuneisiin tuloksiin
Näkyvyys tutkittiin Warner Bros Discoveryn yhteistyökumppani Sponsor Insightin toimesta. Tuloksista kävi selvästi ilmi kampanjan onnistumiset. Kampanja huomattiin hyvin ja siihen suhtauduttiin toimialan keskiarvoa paremmin. Erityisesti luova toteutus hauskalla, sisältöön sopivalla tavalla herätti huomiota. Mainonta lisäsi myös kiinnostusta Sortteria kohtaan. Näkyvyys brändiviestiä positiivisella tavalla korostavan yhteistyökumppanin kanssa onkin usein avain kaikkein onnistuneimpiin kampanjoihin.
"Olemme Sortterilla innoissaan mukana Warner Bros. Discoveryn Leijona-lähetysten ohjelmayhteistyökumppanina vuonna 2023. Tämä Leijona-lähetysten ympärille rakennettu kampanja heijastaa sitoutumistamme pitkäkestoiseen ja positiiviseen näkyvyyteen jääkiekkoa rakastavalle yleisölle. Jatkamme innolla tätä yhteistä matkaa Warner Bros. Discoveryn kanssa, ja toivotamme Leijonille voittoisaa kautta!” kannustaa Sortterin Chief Marketing Officer Lauri Miettinen.
Lähde:
Sponsor Insight 2023